Thursday, July 15, 2010

Belajar Membina Website Secara Percuma

Betulkah Perniagaan Internet ni senang? emm selalu rakan-rakan bertanyakan kepada saya soalan ni. Ha.. ni untuk semua adik-adik saya yang ingin mempelajari membina website secara percuma. Untuk pengetahuan semua ramai yang bertanyakan kepada saya bagaimana hendak membina perniagaan secara Online. Jawapan yang saya berikan senang jer..

Jawapan saya..

Anda Tahu Membina Website?

bagi saya tak semestinya untuk membina website bermakna kita mesti menjalankan perniagaan internet. banyak kegunaan website ni sebenarnya..diantaranya ialah membina website keluarga, website hobi kita, website kenangan semasa sekolah, website berkaitan peristiwa dan sebagainya.

walaubagaimanapun kalau anda ingin mencuba menjalankan perniagaan internet bagi menambahkan pendapatan, ha ni peluang anda. Di sini saya akan kongsikan kepada anda semua bagaimana hendak menjalankan perniagaan internet daripada A hingga Z secara percuma.. saya tak minta bayaran pun walau sesen.. just berkongsi ilmu yang tuhan berikan..

lawati website ringkas saya ni. Apa yang duiperlukan hanya masukkan nama & email anda.. tu jer...ok c ur all..

http://www.alif.ws/

No comments: