Friday, March 27, 2009

Setelah Sekian Lama..

salam..

Buat semua rakan-rakan dan adik-adik yang dikasihi sekalian..

Emm.. lama sangat rasanya saya tak Update Blog ne kan.. bukan lupa mahupun malas tetapi disebabkan banyak perkara penting yang berlaku yang memerlukan saya memberi tumpuan yang sepenuhnya. Maka dengan itu, Blog yang telah menjadi sebagai sebuah medan untuk saya berkomunikasi dengan rakan-rakan yang jauh terutamanya dari semenajung dan sarawak ini tergendala semenjak penghujung tahun 2008

Sepanjang saya tak 'Update' blog ini, saya telah banyak menerima sms dan teguran dari rakan-rakan dan adik-adik tersayang yang meminta saya untuk memberikan sesuatu melalui tulisan terutamanya dalam blog ini.

InsyaAllah.. selepas ini saya akan sentiasa berusaha untuk memberikan sesuatu yang baru sekurang-kurangnya satu berita ataupun bahan setiap minggu. tapi tu semua pun bergantung kepada masa yang mengizinkan untuk saya berbuat sedemikian..

Sampai jumpa lagi...

Daa..

No comments: