Saturday, October 11, 2008

Pengumuman..

Cerpen terbaru saya bertajuk "Surat Untuk Tuhan" dah hampir siap so.. kepada semua rakan-rakan yang mengikuti setiap karya dan tulisan yang saya hasilkan selama ini..nantikan iy... ramai yang bertanya bila saya nak hasilkan cerpen, sajak dan puisi terbaru.. so ni hadiah untuk rakan-rakan semua yang banyak memberi galakan kepada saya untuk berkarya selama ini.. kepada rakan-rakan semua, jangan tak baca cerpen tu nanti sebab banyak mesej yang terkandung didalamnya..

Thanks buat Suria, Alfred, Hassan, Amy dan semua rakan-rakan yang lain.. yang sentiasa mengikuti setiap hasil tulisan saya... buat adik Anisah pula, abang dah siapkan cerpen yang adik minta abang buat hari tu..wau! hebat perjalanan hidup adik. tahniah kerana menjadi orang yang begitu tabah.. jujur dan ikhlas abang katakan kalau abang ditempat adik, pastinya abang akan menjadi orang yang tewas..

tada..

No comments: