Thursday, October 16, 2008

Gambar Saya semasa Raya 01.10.2008

Time nak pegi beraya di rumah atuk di Kg. Saab Pitas.. Ni raya kedua ne..

Team Bolasepak (Gabera f.c) semasa Raya ke Empat.. saya kena jadi goalkepper..huhuhu

Kitorang Kalah semasa memasuki pusingan separuh Akhir dengan Team Tambilidon f.c

Beraya Di Rumah Lawi.. kawan baik saya. dari Kiri adik Iwan, Adik Nonong, Saya, Lela dan Otet

Berlatarkan Belakangkan Perkampungan Nelayan..

Dengan Kawan baik Lawi....

Jom Pi Raya...

Dengan Datuk semasa Raya Pertama pada 01 oktober 2008...

Bergambar dengan kereta Buruk aku..Baju ni ditempah khas untuk raya pertama..hehe

Sedang Asyik melantak Juadah Raya dirumah Hassan..

Terjumpa Pulak dengan Student UMS semasa beraya... sekampung le katakan..hehe
Aha...nilah pakaian saya semasa Raya Pertama.. Gambar ni dirakam semasa nak pegi beraya di rumah Hassan...

1 comment:

komuniti UMS said...

salam abang azhari..hensomboy oh..key lah kawin nanti jangan lupa ajak ya..
www.komunitikkip.blogspot.com